Farmerama: Az új Gazdakör

Szeretettel köszöntelek a Farmerama Network Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 7975 fő
  • Képek - 124 db
  • Blogbejegyzések - 521 db
  • Linkek - 4 db

Üdvözlettel,

Farmerama Network Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Farmerama Network Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 7975 fő
  • Képek - 124 db
  • Blogbejegyzések - 521 db
  • Linkek - 4 db

Üdvözlettel,

Farmerama Network Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Farmerama Network Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 7975 fő
  • Képek - 124 db
  • Blogbejegyzések - 521 db
  • Linkek - 4 db

Üdvözlettel,

Farmerama Network Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Farmerama Network Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 7975 fő
  • Képek - 124 db
  • Blogbejegyzések - 521 db
  • Linkek - 4 db

Üdvözlettel,

Farmerama Network Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Üdvözlet Gazdatársak!

Szeretettel köszöntök Mindenkit a megújult Gazdakört bemutató ismertetőnkben.

A leírás a jelenleg elérhető tesztelés alapján készült, a későbbi éles verzióhoz képest lehetnek apróbb eltérések, ezeket minél hamarabb igyekszünk majd javítani vagy pótolni.

Kérlek benneteket, hogy alaposan és figyelmesen olvassátok át az itt következőket.


Az új Gazdakörbe belépve az alábbi kezelőfelület fogad bennünket:

1: A feladatok besorolási fülei
2: A feladatok kiválasztási sávja
3: Lépegetés a feladatsorok közt
4: Az aktuális feladat rövid ismertetője
5: A kiválasztott feladatsor teljesítési ablaka
6: A szintek választása (ezüst-arany-gyémánt)
7: Csúszka a feladatokon belüli mozgáshoz
8: Beadás, vagy FA-ért teljesítés gomb


Nézzük meg részletesen, fentről lefelé haladva.

Az feladatok besorolási fülei:

  • Minden: Az összes elérhető feladatsor (itt lesznek az éppen futó eventek feladatai is)
  • Hagyományos: Az állandó, nem specializált feladatok
  • Különleges: Ide kerültek a Mesterségekhez tartozó feladatok és a Paszuly kiváltás is
  • Tenyésztés: A tenyészállatokhoz és a terményeikhez tartozó feladatok
  • Befejezett: Minden teljesen elkészült feladatsorunk

Az éppen futó eventek várhatóan a "Minden" fülön, az első helyen (bal széle) fognak megjelenni.


Ez alatt láthatjuk az első 3 feladatsor ablakát, ha belekattintunk bármelyikbe, a kiválasztott feladat zöldre vált:


A feladatsorok közti lépegetés ezzel a kis középső kezelőszervvel lehetséges:


A bal oldalon, a kiválasztott feladatsor neve és rövid leírása olvasható egy nagy fehér ablakban. Tőle jobbra pedig leolvasható, hogy az adott feladat hanyadik szintjén járunk:


Középtájon, az előző két ablak között az ezüst-arany-gyémánt tagozódást találjuk, itt válthatunk a 3 lehetőség közül:



Az első nagy képen az 5-ös számmal jelölt területen találjuk a beadandók listáját:

Valamint a teljesítésre szolgáló gombokat, amelyek a következők:

  • Szállítás: erre kattintva adhatjuk le a termékeinket
  • Azonnali befejezés: itt farmarany ellenében azonnal teljesíthető a feladat

Az azonnali teljesítés esetén a rendszer figyelmeztető ablakot küld részünkre, hogy valóban ki szeretnénk-e váltani X mennyiségű farmaranyért az adott feladatot. Itt még visszaléphetünk, ha nem ez volt a szándékunk, de ha már elfogadtuk, akkor ez vissza nem vonható, tehát nagyon figyeljünk az ablakok közléseire!


A nagy képen 7-es számmal jelöltük a jobboldali csúszkát, amivel a kiválasztott feladatsor egyes szintjei közt mozoghatunk. Így előre végig nézhetjük, hogy egy adott feladatba mit kell beszállítanunk, anélkül, hogy bármit is teljesítenénk belőle.

Miközben a csúszkát használjuk, a Beadási ablakban nyomon követhetjük, hogy melyik feladatszinten járunk:


A beadás menete és funkciói.

Először válasszunk feladatsort. Ügyeljünk arra, hogy amit kiválasztottunk, annak az ablaka fent zöldre váltott-e, ilyen módon:


A már említett csillagos fülecskéken választhatunk az ezüst-arany-gyémánt feladat közül (1.kép). Ha valamelyik készen van, akkor kis zöld pipa jelenik meg a csillagon (2. kép). Arra figyeljetek, hogy a kiválasztott szint (csillag) háttere a képen jelölt módon csatlakozik a nagy ablakhoz, így lehet ellenőrizni, hogy melyik szintet teljesítjük éppen (3.kép).
  

A feladat ablakában minden hozzávaló alatt látható, hogy mennyit kell beszállítani és mennyit teljesítettünk ebből. Az induláskor ez látszik:

Ha már valamennyit beadtunk, de nem mindent, akkor kb. így néz ki ez a terület (látható, hogy már 8 darabot szállítottunk, és az ezt jelző csík is kimozdult már):

Amikor a teljes mennyiséget befizettük, ezt láthatjuk (kis zöld pipa a terméken és a "Hiányzik" darabszám is nullázódott):


Amennyiben egy teljes feladatsorban pl. az összes ezüst szintet teljesítettük, úgy ez felül, a feladatsor név-ablakában is megjelenik:

Ahogy már írtuk, az egyes feladat lépcsők közt a jobb szélen lévő csúszkával mozoghatunk,de beadni természetesen csak az eddig is megszokott módon lehet, tehát hiába nézegetjük egy 5 szintes feladat 4. szintjét, ha a harmadikban az ezüst nincs kész, továbbra sem léphetünk át (ugorhatunk) a következőre. Ezért ilyenkor ott a beadási gombok sem lesznek aktívak:

További fontos információ és változás!

Eddig a beadási ablakokat egymás mellett láttuk egy képen (ezüst-arany-gyémánt). Ennek megfelelően, amikor valamit beszállítottunk, és mondjuk befejeztük az ezüstöt, akkor az arany feladatban már így jelent meg a mennyiség kijelzés: 10/30. Ez ugye azt jelentette, hogy beadtunk 10 darabot, azzal kész lett az ezüst, és az arany feladat 30 darabot jelez, vagyis a beadandó különbség: 20.

Mivel most nem látszódnak egy képen a feladatok, így a kijelzés megváltozik!

Az előbbi példánál maradva tehát azt fogjuk látni, hogy az ezüst kér 10 darabot, majd átváltva az aranyra, ott 20 darab beadandót mutat.
Az összeg így is 30 lesz, de nem jelzi ki az előző szint már leszállított darabszámát!


Újdonság: a kereső-rendszerező funkció.
Ezzel a legördülő menüvel rendszerezhetjük a megjelenő feladatokat:

Lehetőségeink:


  • Fő farm: csak a farmos küldetések
  • Bahamarama: csak a szigetes küldetések
  • A-Z: ABC sorrend
  • Aktuális: az éppen teljesítés alatt lévő
  • Haladás: Azok kerülnek előre, amelyekben a legtöbbet haladtunk
  • Időrend: Azok kerülnek előre, amikkel legutóbb dolgoztunk
  • Szint: a legkisebb teljesíthetőségi szintűek kerülnek előre
Forrás:http://hu.board.bigpoint.com/farmerama/showthread.php?t=6481&page=2

Címkék:

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu