Farmerama: Munkások béta-teszt ismertető

Szeretettel köszöntelek a Farmerama Network Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 7975 fő
  • Képek - 124 db
  • Blogbejegyzések - 521 db
  • Linkek - 4 db

Üdvözlettel,

Farmerama Network Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Farmerama Network Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 7975 fő
  • Képek - 124 db
  • Blogbejegyzések - 521 db
  • Linkek - 4 db

Üdvözlettel,

Farmerama Network Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Farmerama Network Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 7975 fő
  • Képek - 124 db
  • Blogbejegyzések - 521 db
  • Linkek - 4 db

Üdvözlettel,

Farmerama Network Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Farmerama Network Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 7975 fő
  • Képek - 124 db
  • Blogbejegyzések - 521 db
  • Linkek - 4 db

Üdvözlettel,

Farmerama Network Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

 

Üdv Gazdák!
Még mielőtt elolvassátok itt egy kód: harvestbeta 48 órára építőmunkást ad


Itt szeretnénk Számotokra ismertetni a béta linken elérhető megváltozott munkásokat: Melyek az új funkciók, mit hol találtok és mi mire való.




Általános áttekintés:

A - Munkás kiválasztása

Itt kiválaszthatjuk, hogy melyik farmmunkást szeretnénk használni. Jelenleg 4 segítő közül választhatunk.

B - A kiválasztott munkás által nyújtott lehetőségek

Itt kiválaszthatjuk, hogy a munkás mely lehetőségét szeretnénk igénybe venni. Abban az esetben, ha a kiválasztott funkcióhoz nem tartozik további választási lehetőség (például locsolás, trágyázás), akkor az alsó terület (C) nem jelenik meg, viszont ha tartozik hozzá további választási lehetőség (vetés), akkor az alsó területen tudjuk kiválasztani, amit szeretnénk.

C - Alsó terület, a kiválasztott művelet további alopcióinak kiválasztására szolgál

Ez a terület csak akkor jelenik meg, ha az általunk kiválasztott művelethez valamilyen további választási lehetőség társul. Például ide tartozik vetésnél az ültetendő növény kiválasztása.

D - Kupon terület

Összezárható terület, itt tudjuk felhasználni a megszerzett kuponjainkat.

E - Központi terület

Itt jelenik meg a kiválasztott munkás leírása. Lehetőségünk van ezt meghosszabbítani (vásárlással), ha a "+" gombra kattintunk.


A kuponokról:

  • Az elején 6 különböző kupon lesz elérhető, amik eltérő időtartamokra biztosítanak munkásokat.
  • A kuponok az összes munkást aktiválják.
  • Bármennyi kuponnal rendelkezhetünk, nincs korlátozva.
  • A gombok mindig ugyan azt a kupon ikont jelenítik meg, különböző leírással a munkás időtartamára vonatkozóan.
  • Amikor kiválasztunk egy kupont megjelenik egy megerősítő ablak, hogy valóban fel szeretnénk-e használni.
  • Egyszerre több kupont is felhasználhatunk.
  • A kupon által nyújtott idő mindig hozzáadódik a már aktív munkásokból hátralévő időhöz.
  • Kuponokat eventek alatt, küldetések befejezése során kaphatunk.

Aratógép:

A - Összes beérett terület/fa/ól betakarítása
B - Begazosodott területek kitisztítása



Vetőgép:

A - Vetés gomb

  • Ha erre kattintunk megjelenik a vető terület - ha kiválasztjuk a vetőmagot, akkor az összes rendelkezésünkre álló magot elveti a területre (természetesen ha több maggal rendelkezünk, mint ahány földterületünk ki van helyezve, akkor csak a területek beültetéséhez szükséges mennyiséget vethetjük el)
  • Ha a kedvencek között kattintunk egy vetőmagra, akkor is a fentebb leírtak zajlanak le.
  • Ha a kedvencek között nincs az összes ikonhoz rendelve vetőmag, akkor az üresen maradó ikonok inaktívak.

B - Területek öntözése
C - Szupertrágya szórása
D - Trágya szórása
E - Kacsa Kata trágyái

Az ikonra kattintva három lehetőség közül választhatunk:
  • Kacsa Kata szupertrágyája területekre
  • Kacsa Kata szupertrágyája fákra
  • Kacsa Kata turbótrágyája fákra


Állatgondozó:

A - Etetés
B - Itatás
C - Etetés szupertáppal
D - Ólak kitakarítása (trágya begyűjtése)
E - Bájital adása a tenyésztelepeknek

Az ikonra kattintva minden kihelyezett tenyésztés kap egy darab bájitalt. Amennyiben szeretnénk, hogy a maximális négy darabot kapják, többször kell a gombra kattintanunk.


Építőmester:

A - Játékelemek kihelyezése a menüből

Amikor erre a gombra kattintunk, akkor megnyílik előttünk a menünk, ahol kiválaszthatjuk, hogy ólat, fát vagy dekorációs elemet szeretnénk kihelyezni.
  • Ha kiválasztjuk az adott tárgyat, akkor a munkás az összes rendelkezésünkre álló darabot a legoptimálisabban helyezi el az üres területeken. Ha nem szeretnénk minden darabot kihelyezni belőle, akkor továbbra is kézzel, a menünkből kell a szükséges darabszámot kitennünk.

B - Tenyésztelepek kihelyezése

Minden üres mező optimális kitöltése tenyésztelepekkel

C - Termőföld-területek kihelyezése

Ha az alsó terület valamelyik ikonját választjuk:
  • Minden üres mezőt optimálisan (a legsűrűbben) kitöltünk az általunk választott nagyságú termőfölddel
  • Abban az esetben ha komfort termőtalajt választunk, kapunk egy tájékoztatást arról, hogy a terület kitöltésének mennyi lesz a CSP értéke.

D - Terület törlése

Segítségével eltávolíthatjuk az összes kihelyezett játékelemet az adott területről (beleértve az ólakat, termőterületeket, fákat stb.), ezek visszakerülnek a menünkbe.
Amennyiben az adott területen komfort termőtalaj található, kapunk egy megerősítő ablakot, hogy valóban szeretnénk-e ezeket törölni.

Forrás: http://hu.board.bigpoint.com/farmerama/showthread.php?t=60313

 

Címkék:

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu